söndag 20 juni 2010

Stock på stock, dag 1


Så är vi igång på allvar! Vi har börjat stapla stock på stock. Min uppgift har till stor del varit att ropa upp vilken bokstavs kombination det skall stå på stockarna... om det är XA3 eller YE5, mycket viktig uppgift. Burit på sand och stockar har jag också hunnit med så det har varit en lång dag men när vi satte oss ned på berget vid nio tiden på kvällen var alla väldigt glada och nöjda efter dagens jobb. Min brorsson L och hans flickvän A åkte tillbaka till Österbotten. Det var fantastiskt roligt att de kunde vara här. Min kompis är fortfarande här och henne borde man ha kontrakterat för hela projektet. Men jag är glad för alla som är med och hjälper till. Nu har vi i två dagar varit åtta stycken vilket helt klart märks. Jag är mycket tacksam!
Innan vi åkte hem förevigade jag för första gången utsikten från matvrån och vardagsrummet.. Ser redan fram emot många vackra aftonsolar i Aftonsol.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar