söndag 25 maj 2014

Har äntligen öppnat min dator efter flytten till Oslo och hittade en del inlägg som jag inte publicerat så här kommer de... de är från hösten 2013 och våren 2014

Ja det har igen gått ett år och en underbar sommar är nästan slut. Skall försöka berätta om det som hänt med Solsidan under sommaren. De största jobbet gjorde brorssönerna O o. E när de byggde terassräcke. Snyggt blev de ska ni veta. Var själv bortrest under några dagar och när jag kom tillbaks hade jag ett räcke att måla.
Har även i sommar fått målat under taket på teassen, på nattrenovasjonen och lite fixningsmålning inomhus. Känns bra. Med hjälp av svägerskorna flyttades även x antal stenar för att göra en liten "naturhamn" nere vid havet... hoppas det håller under vintern...Här bilder från sommaren 2013..

Naturhamnen


Solsidans baksida :-)

Mina talkokillar


Nattrenovasjonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar